Társaslényeg

Itt, ahol élsz, az agyadon egyre több folyik át. Ez felhigít téged. Mindig adódik a számodra néhány ember, akikkel megérteted magad. A valóság mindig érzés, más emberekhez köt. A boldogulás - létezésed rajtuk keresztül való megélése.

A szerzőről

Folk György

Mérnök, közgazgász, nemzetközi üzleti tanácsadó, író. Főbb kutatási területei a közlekedési rendszerek végső racionalitása és a társadalmi értékrendek fenntarthatósága Ázsiában.

Folk György a Wikipedián

Utolsó kommentek

Címkék

agresszív (1) amway (1) asszony (1) a kiraly beszéde (1) baba (1) bölcsesség (1) coca-cola (1) csikszentmihályi (1) cunami (1) drog (1) édesség (1) edzés (1) edzőterem (1) egészség (1) élet (2) emberiség (1) értekezlet (1) ész (1) evolúció (1) fegyver (1) figyelem (1) film (1) fogysztás (1) földrengés (1) formalitás (1) futás (1) gyermek (1) gyilkosság (1) győztes (1) háború (1) hálózat (1) hatalom (2) házasság (1) helyes (1) hype (1) időgazdálkodás (1) információ (1) Informált (1) iskola (1) ismertség (1) japán (1) járás (1) john (1) jólét (1) jó társadalom (1) kapitalizmus (1) képeség (1) készség (1) kiméletes (1) király (1) kiyosaki (1) kosztüm (1) közgazdaságtan (1) lánykérés (1) lennon (1) liberális (1) logika (1) marihuána (1) média (2) megbeszélés (1) megszaladás (1) megszólit (1) men in black (1) mlm (1) mozi (1) multi level marketing (1) munka (1) n21 (1) nagyváros (1) nagy britannia (1) nem invazív (1) networktwentyone (1) öltöny (1) önmeghatározás (2) óriásplakát (1) öröm (2) örömforrás (1) pareinesis (1) piac (1) piramisjáték (1) pozíció (1) pozitív pszichológia (1) protokoll (1) puska (1) reklám (1) rítus (1) roncsolásmentes (1) ryan deci (1) seb (1) seligman (1) star wars (1) szabadban (1) szabadpiac (1) szabadság (1) szabadtér (1) szabadverseny (1) személyes (2) szerelem (1) szex (1) találkozás (1) tanulás (1) tárgyalás (1) tehetség (1) tertium datur (1) testgyakorlás (1) tőke (1) tréning (1) túlsúly (1) tv (1) választás (2) választék (1) valóság (1) verseny (2) virágzás (1) zakó (1) zseni (1) Címkefelhő

Az érzések igazak valóban

2011.03.28. 19:31

Reklámban felfújt szerelem

Címkék: média tv reklám hype szerelem házasság asszony óriásplakát lánykérés

Billboard love

TV-reklámban kérte meg barátnője kezét egy férfi valahol Amerikában. Mások óriásplakáton, fényreklámban tesznek házassági ajánlatot.

Nagy nézőszám - nagy szenvedély? De hát miért? A szerelemnél nincs semmi személyesebb. Akkor miért küldünk így, a fél országnak üzenetet? Először is, a hordozófelület bárkinek eladó, aki megfizeti az árát. Ez az üzenet a pénzért a teljes nyilvánosságba küldhető üzenetek között egész médiakörnyzetünkben a nézettség elgondolható legrosszabb hatásfokú példája. Egyetlen egy személynek szól, és még számtalan a dologban vétlen személy kapja meg. Ők talán meg sem kérdezik - mi közöm nekem ehhez? Hiszen naponta ötszáz ilyen üzenetet látnak, csak plakátokon. Rezignáltak, szó nélkül veszik tudomásul, hogy valaki, mert pénzt fizetett ezért, a a látóterükbe pofátlankodhatott. Aztán meg a hirdetés “hypolja” (érted, hype!) a szerelmet. A nézőszám bármit hypol, úgy élünk, hogy újra meg újra azt tolják az arcunkba, hogy a nagyobbra hypolt dolog valami nagyobb, fontosabb, értékesebb. Ezzel együtt a reklámban felfújt szerelem is. Pedig a szerelem, személyes kettesbenlét nélkül, csak ragacsos semmi, be nem teljesült édelgés. Vajon mennyibe került a hirdetőnek ez a hirdetés? Egy órai munkájába, egy napiba? Egy hetibe? Mennyit szerethette volna választottját ezalatt! Ha szemtől szemben tud szeretni, kár az elvesztegetett órákért. Ha nem, miféle hirdetés változtat ezen? Mi pedig kimaradhattunk volna az egészből. Hány kevesebb hajcihővel megkért asszony nem gondolhatná akkor, hogy valami különlegesből kimaradt?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tarsaslenyeg.blog.hu/api/trackback/id/tr412779757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása